Tuesday, September 05, 2006

hmmm...these days..been running errands...
spending loads of money and waiting for interview..

now i'm thinkin if i really want to work or not..
like i want to work..but there's like so many things i want to do also...

Well....here's an update...
on my current fave song..hahaha...
i've alwiz loved tanya's music and style...
any guesses? Yup yup..it's tanya's BEAUTIFUL LOVE ..
i really believe it is....
whether to be in love...or to love someone...it's alwayz so beautiful...
cos love encompasses everything...

歌曲:beautiful love
歌手:蔡健雅
专辑:t-time 新歌+精选

看住时间别让它再流浪
从前我太适应悲伤
你的出现在无意中
却深深撼动我
一起走着没说什么心是满足的

这个世界随时都要崩塌
我没有其它的愿望
假如明天将消失了
趁现在我爱着
只想记得被你抱着温热的感受

love's beautiful
so beautiful
我失去过更珍惜拥有
多庆幸我是我被你疼爱的我
紧紧牵住的手不要放手永远守护我

love's beautiful
so beautiful
我很快乐你会了解我
我不会再哭泣是因为我相信
我们勇敢的爱着每秒钟都能证明一生的美丽

0 Comments:

Post a Comment

<< Home